Дорожні вбивці: ситуація на українських дорогах поступово стає вибухонебезпечною

Дорожні вбивці: ситуація на українських дорогах поступово стає вибухонебезпечною

Ситуація на українських дорогах поступово стає не просто вибухонебезпечною і важко прогнозованою. Українські дороги несуть хаос і смерть. Щодня в результаті аварій гинуть 9 осіб.

Про це пише Дмитро Співак на сайті «Оглядач».

Щодня. Для порівняння, в країнах Європи цей показник в два з половиною рази нижче. І це не просто статистика, це трагедія. Причин безліч. Це і вбивчий стан самих доріг, на ремонт і модернізацію яких щорічно виділяються десятки мільярдів (!!!) з державного бюджету. А це, наші з Вами податки. І зауважте, що ніхто з керівників Укравтодору або профільних міністрів за всі ці роки не опинився на лаві підсудних.

Ще одна причина такої катастрофічної ситуації на дорогах – це непрофесіоналізм і дилетанство «реформованої» поліції. На відміну від повністю корумпованої ДАІ, нові представники патрульної поліції начебто чистіші, але взагалі не справляються з ситуацією. Багато хто просто не розуміють суті своїх обов’язків. У багатьох взагалі відсутні спеціальні знання, досвід, набір інших необхідних якостей. Коли ми вже, нарешті, зрозуміємо, що поліцейський – це професія. Так само складна і багатогранна, як лікар, інженер або токар. Цьому потрібно вчитися, а не просто проходити курси і штампувати селфі… Про що можна говорити, якщо самі поліцейські за рік розбили більше 500 (!!!) автомобілів. Сором і ганьба.

Далі. Звичайно, чималу роль в тому, що відбувається на дорогах, грають т.зв. мажори. Мажори всіх рангів і мастей. Кількість ДТП зі смертельними наслідками, винуватці яких не понесли ніякого покарання, просто вражає. П’яні прокурори, судді, чиновники, їхні діти та інші родичі поводяться на дорогах огидно і нахабно. Їх навіть з роботи не виганяють, не те, що притягати до кримінальної відповідальності. Вони відчувають свою безкарність і вседозволеність. А тому, є групою ризику на дорогах. Та й не тільки на дорогах. Мажорство і кумівство, відсутність єдиних норм поведінки і єдиних правил – це не просто особливість українського буття. Швидше, це трагедія для України, як держави.

Але і це ще не все. За останню пару років, до всіх перерахованих вище причин додався ще один фактор ризику. Це машини на литовських, польських і болгарських номерах. Євробляхі, як їх називають в народі. Машини, віком понад десяти років, від яких Європа позбавляється через турботи про екологію, заполонили наш вітчизняний ринок. Без документів, без техогляду, без реєстрації, без податків. Кораблі-привиди, куплені в європейських країнах за пару тисяч доларів і оформлені на іноземців, ввозяться в Україну «тимчасово» або «транзитом». Заповзятливі «іноземні» компанії оформляють їх на себе і за 500-700 євро передають в користування українцям. Навіть документи, як своєму співробітникові видають, на підставі яких Ви керуєте цим автомобілем. За такими «сірими» схемами в Україну ввезено за різними оцінками від 300 тисяч до мільйона (!!!) таких машин. Чому такий розбіг в оцінці кількості? Дуже просто. Митниця, ГФС і Поліція не мають єдиної бази даних, не мають загальної законодавчої бази і загальних важелів впливу. Ну і плюс корупція. Тотальна корупція на тій же митниці. Ось наші водії і в’їжджають-виїжджають через митницю безперешкодно.

На сьогоднішній день, навіть офіційну статистику правопорушень та ДТП за участю т.зв. «Євроблях» неможливо вести. Більш того, не секрет, що багато водіїв просто ховаються з місця події, і їх неможливо знайти. Адже машина офіційно їм не належить. Та й поводяться на дорогах ці володарі дешевих іномарок часто по-хамськи. Чи не шкодують ні себе, ні інших. А хто, в основному, за кермом таких машин? Правильно, молодь. Багато хто взагалі без прав і досвіду водіння. Не кажучи вже про культуру поведінки на дорогах. Запитайте будь-якого водія зі стажем, і він Вам скаже, що саме євробляхі представляють серйозну небезпеку на дорогах. І держава безсила. На сьогоднішній день жоден законопроект, спрямований на те, щоб хоч якось узаконити і взяти під контроль цей потік дешевих автомобілів, в Парламенті не проходить. Всі в один голос говорять про те, що потрібно приймати Рішення, а віз і нині там.

Складається враження, що це комусь вигідно, або ж влада не усвідомлює масштабів трагедії, з якої ми всі зіткнемося найближчим часом. Все, що не легалізоване і знаходиться поза правовим полем, завжди небезпечне. Завжди. Нелегальне ввезення автомобілів, так само небезпечне, як і нелегальна зброя. Тільки в даному випадку – це міна уповільненої дії.

Таким чином, можна констатувати, що ситуацію на українських дорогах необхідно брати під контроль. З одного боку, потрібно вживати заходів для поліпшення всієї інфраструктури доріг, в тому числі, розмітки, освітлення, ліквідацію перешкод з боку рекламних конструкцій. І звичайно, посилення покарання за водіння у п’яному вигляді. А з іншого боку, необхідно щось робити з «поляками» і «литовцями», які, до всього іншого, вбивають вторинний ринок. Ми зобов’язані визначитися, нарешті, в своїх державних пріоритетах. Необхідна єдина стратегія. Або ми хочемо захистити свій автопром, або ми хочемо зберегти екологію, або хочемо наповнювати бюджет і створювати єдині правила, або змінити для всіх автомобілів систему і шкалу податків.

Але щось треба робити негайно. Інакше 1 761 загиблий на дорогах лише за перше півріччя, здасться нам квіточками…

Джерело: ZIK

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *