Переваги подання звітності електронкою

Переваги подання звітності електронкою

Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато суттєвих переваг для платників податків.

Зокрема, платники економлять свій час, а також власні кошти на придбання бланків звітних документів; уникають черг при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкової; отримають гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок; суттєво скорочують терміни проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку; оперативне оновлення форматів документів (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів). Вони можуть отримати інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом), а також підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв’язку).

До слова, як повідомила Любов Воловоденко, начальник відділу електронних сервісів та звітності Тернопільської ОДПІ, лише у січні 2087 року прийнято 43186 документи податкової звітності та звітності по єдиному внеску (звітності по ЄВ 15748 документів). Більш як 70 % отриманої звітності  прийнято засобами телекомунікаційного зв’язку, у тому числі 20,5 % з використанням Електронного кабінету платника.

Для подання звітності електронно на веб-порталі ДФС функціонує сервіс «Електронний кабінет платника». Аби почати ним користуватись потрібно зайти за посиланням cabinet.sfs.gov.ua та в приватній частині (особистому кабінеті) вибрати режим «Введення звітності», який надає користувачу можливість створити, редагувати, підписати та надіслати звітність до контролюючих органів.

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007.

У Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ можна відвідати тренінги та отримати практичну допомогу щодо електронного заповнення звітності. Телефон для довідок: 43-46-10.

За матеріалами Тернопільської ОДПІ.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *