Що потрібно знати про внесення змін у дані платника?

Що потрібно знати про внесення змін у дані платника?

Довідка за формою 34-ОПП видається у податковій інспекції юридичним особам, їх відокремленим підрозділам, самозайнятим особам (адвокатам, нотаріусам та ін.), відомості щодо яких не містяться у Єдиному державному реєстрі. Про це нагадали у Тернопільській ОДПІ.

Також, у разі внесення змін у дані, що вказуються у довідці за формою №34-ОПП (найменування (прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання платника податків, керівника, податкової інспекції, в якій платник податків перебуває на обліку, тощо), довідка за формою №34-ОПП підлягає заміні.

Для отримання нової довідки, платники подають до інспекції за основним місцем обліку звернення із зазначенням причин заміни та доданою до нього старою довідкою. Взамін, протягом двох робочих днів після такого звернення, фахівці інспекції видають (надсилають)  цьому платнику нову довідку.

У такому ж порядку видається дублікат довідки замість зіпсованої чи втраченої або копія довідки. У разі втрати довідки, нова довідка видається за заявою платника податків, в якій надаються пояснення і викладаються обставини втрати довідки або до якої додані документи, що підтверджують факт втрати довідки.

Про видачу кожної довідки за формою №34-ОПП робиться запис у журналі за формою №14-ОПП, а відповідний запит зберігається у реєстраційній частині облікової справи платника податків.

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46-10.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *