Як часто українці мають ідеальні вихідні? (ІНФОГРАФІКА)

Як часто українці мають ідеальні вихідні? (ІНФОГРАФІКА)

75 відсотків українців мають фіксований робочий графік. Пʼять днів на тиждень вони працюють, а два – відпочивають. Завдяки цьому є можливість планувати свій робочий час, а також заздалегідь організовувати вихідні.

Згідно з даними Міжнародного кадрового порталу hh.ua, 45 відсотків «білих комірців» мають ідеальні вихідні раз на місяць. А от п’ять відсотків українців насолоджуються відпочинком на власний смак лише під час відпустки.

75 відсотків українців мають фіксований графік роботи, що дає можливість організовувати свій робочий та вільний час заздалегідь. Хоча, більшість «білих комірців» прагнуть кар’єрного зростання, все ж правильне співвідношення часу для роботи й відпочинку допомагає їм бути більш продуктивними протягом наступного тижня.

Як роботодавці підтримують ідею про «work-life balance?

1

Кожний сьомий респондент зазначає, що має гнучкий графік роботи. Водночас, тривалість і формат робочого дня залежать від рівня завантаженості й кількості проектів, над якими він працює. Саме ці фактори є вирішальними для організації не тільки трудового процесу, а й, власне, вихідних.

Шість відсотків респондентів зазначають, що не можуть чітко сказати, який мають розклад, оскільки співвідношення вільного та робочого часу залежить від кількості та масштабності виробничих задач.

Натомість, частина українців працюють позмінно. Це означає, що вони мають погоджений графік роботи: наприклад, працюють добу, а потім декілька днів відпочивають. Відповідно, планування вихідних, а тим паче ідеальних, залежить і від того, який саме це день тижня. Адже у суботу та неділю, як правило, розважальних заходів, як правило, більше, а в робочі дні – навпаки.

Кожен другий українець має ідеальний для себе вихідний раз на місяць. Цей час він проводить разом із рідними, близькими, займається улюбленим хобі або ж подорожує. Для «білих комірців» пріоритетними є саме подорожі чи організація активного культурного відпочинку. Кожен восьмий респондент присвячує вільний час хобі.

Які вони – вихідні дні українців?

21 відсоок респондентів зауважують, що для них ідеальним є кожен вік-енд. Вони повсякчас намагаються організувати свій вільний час так, як їм до вподоби, незважаючи ні на що.

2

14 відсотків «білих комірців» мають нагоду провести свої вихідні, займаючись улюбленою справою, лише кілька разів на півроку. Цей час вони присвячують собі та тим видам діяльності, що приносять задоволення, а ще – знайомствам із цікавими людьми. Лише кілька разів на рік мають ідеальний вихідний 10 відсотків респондентів. Українці стверджують, що серед метушні, робочих та домашніх обовʼязків їм бракує часу на те, щоб проводити вихідні так, як вони того бажають.

П’ять відсотків респондентів мають змогу організувати свій ідеальний відпочинок лише під час відпустки – присвятити його хобі, зустрічам із близькими людьми, подорожам тощо.

Дані були отримані у результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua, проведеного у квітні 2017 року. В опитуванні взяли участь 942 респонденти з різних регіонів України.

Довідка

HeadHunter Україна входить до складу найбільшого об’єднання рекрутингових проектів із восьми країн Європи та Азії з найширшою базою резюме на території Балтії та СНД – більше 21 млн.

З допомогою hh.ua більше 48 000 компаній шукають спеціалістів по 28 напрямках. До їхніх послуг пропонується понад 916 000 професійно складених резюме, які пройшли ручну модерацію HR-спеціалістів HeadHunter.

Основу пошукацької аудиторії сайту складають висококваліфіковані спеціалісти різного профілю. На сьогодні hh.ua володіє найчисленнішою аудиторією кандидатів ТОП-рівня та спеціалістів «західного взірця».

Усі проекти HeadHunterрозміщені на єдиній онлайн-платформі. Робота з нами  це можливість публікувати вакансій та переглядати резюме у всіх країнах присутності HeadHunter з одного вікна.

На ринку міжнародного інтернет-рекрутменту HeadHunter Україна відомий не тільки роботою кадрового порталу, але й реалізацією багатьох успішних проектів. З 2006 року розгорнулась дослідницька діяльність компанії, спрямована на глибинний аналіз поточних тенденцій ринку праці й прогнозування його розвитку. У той же час була заснована міжнародна «Премія HR-бренд»  єдиний професійний конкурс в області побудови репутації роботодавця.

У кожній кар’єрі є hh.ua!

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *