З 1 лютого маршруток у Тернополі не буде? Приватним перевізникам міська рада надіслала офіційні листи про розірвання договорів

З 1 лютого маршруток у Тернополі не буде? Приватним перевізникам міська рада надіслала офіційні листи про розірвання договорів

Картка тернополянина, проїзний  квиток, диференційована оплата за проїзд, валідатори, контролери… Останнім часом тернополян очікували суцільні новації у громадському транспорті. Однак, як виявилося, це ще не кінець. Як грім серед ясного неба з’явилася інформація від міської ради – договір з перевізниками розривають.

Як зазначив очільник міста Сергій Надал, перевізники в повному обсязі не виконують тих умов, які були прописані і обговорені на початку роботи. Зокрема, обіцяли оновити рухомий склад транспортних засобів та придбати низькополі автобуси. Окрім цього, водії постійно не дотримуються графіків, з’їжджають з маршруту раніше і саботують роботу із реалізації електронного проїзду.

– Впродовж тривалого часу ми намагалися дійти порозуміння з перевізниками, аби забезпечити максимально якісне транспортне сполучення у місті, – зазначив міський голова. – Натомість кожного дня отримуємо все більше скарг від тернополян про недотримання норм та вимог перевезення пасажирів, що водії не дотримуються графіків роботи та завчасно з’їжджають з визначених маршрутів, спостерігається перевезення пасажирів понад максимальну кількість, передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, недотримання та ігнорування електронної системи оплати за проїзд, зокрема фальсифікація квитків та відмова приймати оплату електронними проїзними картками. Тому управління транспорту проаналізувало стан виконання умов договорів, які були укладені з перевізниками на підставі проведеного конкурсу. Враховуючи цей аналіз, виявили багато порушень.

Поки що залишається не зрозумілим, чому відмовитися від недобросовісних перевізників, які регулярно порушують умови договору, вирішили лише зараз, адже проблеми з маршрутками існують вже давно. Однак поки що жодних роз’яснень з цього приводу не було і самі перевізники, як і міське управління транспорту, оговтуються від шоку, який вони отримали, дізнавшись про це рішення.

Отож, 22 січня, за десять днів до дати розірвання угоди, усім приватним перевізникам вручили офіційні листи-повідомлення про припинення їхньої діяльності з 1 лютого. Ті перевізники, які впродовж цього часу зможуть забезпечити виконання умов, які передбачені конкурсом та договором, будуть допущенні до подальших перевезень, повідомляють у прес-службі міської ради. З ними підпишуть тимчасові договори на три місяці і згодом, якщо вони будуть дотримуватися всіх зобов’язань, продовжать.

Також з 23 січня працівники правоохоронних та інших контролюючих органів будуть проводити рейди щодо перевірки усіх перевізників та водіїв маршрутних таксі на дотримання умов договору та законодавства України, додали у міськраді.

– З 1 лютого пасажирські перевезення у місті здійснюватимуть тролейбуси, – зазначив начальник управління транспорту і зв’язку Ігор Мединський. – Тепер у бюджеті шукатимемо кошти на придбання автобусів. У найкоротший період часу буде оголошений новий конкурс. З власного досвіду можу сказати, що навряд чи перевізники, які сьогодні працюють у місті, будуть брати в ньому участь.

Стало відомо також, що керівництво міста веде активні перемовини з банком щодо отримання кредиту на придбання 40-50 транспортних засобів для перевезення пасажирів. Таким чином місто хоче створити єдину муніципальну транспортну систему. Зрозуміло, що це не справа одного дня. Тому поки що не відомо, яким буде четвер 1 лютого для тернополян і чи зможуть вони вчасно доїхати на роботу.

Автор

Юлія Томчишин

журналіст, "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *