Звітування з єдиного внеску, коли немає найманих працівників

Звітування з єдиного внеску, коли немає найманих працівників

Платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування є фізичні особи підприємці, в тому числі фізичні особи підприємці-платники єдиного податку. Форми та строки подання звітності передбачено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску, який затверджений наказом Мінфіну № 435. Про це нагадали у Тернопільської ОДПІ.

Так, у відділі адміністрування єдиного внеску  Тернопільської ОДПІ зазначили, що фізособи-підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування без використання праці найманих працівників, формують та подають Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску самі за себе один раз на рік до 10 лютого року наступного за звітним періодом.

Звітним періодом є календарний рік. Звіт подається за формою згідно з таблицею 1 додатка 5 до Порядку № 435 із зазначенням типу форми «початкова».

Законом № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» встановлено, що фізичні особи-підприємці, у тому числі фізособи-підприємці – платники єдиного податку, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (окрім пенсіонерів, які отримують пенсію за вислугу років – такі пенсіонери не звільняються від сплати єдиного внеску та подання звітності). Звіт такими особами не подається.

При самостійному визначенні бази нарахування Звіт подається на загальних підставах.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ та за телефоном: 43-46-10.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *