Органи прокуратури Тернопільщини розглянули понад 5 тисяч звернень

Органи прокуратури Тернопільщини розглянули понад 5 тисяч звернень

Цьогоріч до органів прокуратури Тернопільської області надійшло понад 5 тисяч звернень громадян, з яких кожне друге направлено за належністю до органів, уповноважених розглядати по суті порушені у зверненнях питання. це зумовлено вступом в дію Закону України «Про прокуратуру», яким змінено підходи до порядку розгляду звернень, повідомили у прес-службі прокуратури Тернопільської області.

Найбільш актуальними залишаються питання щодо проведення досудового розслідування, представництва інтересів громадян та держави в судах, забезпечення нагляду за додержанням кримінально – виконавчого законодавства, питання у сфері земельних правовідносин тощо.

Вирішено прокурорами понад 2,5 тисячі звернень, з яких 171 надійшли від народних депутатів України.

Із загальної кількості вирішених – 61 відсоток складають скарги з питань досудового розслідування, чотири відсотки – представництва інтересів громадян та держави в суді, два відсотки – нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства.

Найменше задоволених заяв та скарг стосуються питань досудового розслідування.

Водночас, вжитими за результатами розгляду звернень, заходами представницького характеру поновлено права майже кожного десятого заявника.

Значна увага прокурорами приділяється питанням особистого прийому громадян. Прокурори прийняли близько 800 звернень. Особисто прокурор Тернопільської області прийняв понад 200 звернень.
Також керівництвом прокуратури забезпечується прийом громадян, які перебувають у місцях позбавлення волі. Упродовж поточного року прийнято 13 в’язнів.

Окрім цього, з 28 жовтня 2015 року вступив в дію Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян», яким заявникам надано можливість подавати електронні та усні звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

У прокуратурі Тернопільської області для роботи з електронними зверненнями громадян визначено адресу електронної пошти: [email protected] та номер контактного телефону для отримання усних звернень – (0352) 52-50-65, (0352) 52-50-65.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

При поданні усного звернення заявнику необхідно вказати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

About The Author






Loading...



Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares