Подання довідки про використані розрахункові книжки при виході з ладу РРО

Подання довідки про використані розрахункові книжки при виході з ладу РРО

Відповідно до абзацу першого п. 7 ст. 3 Закону України від 6 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із змінами та доповненнями (далі – Закон №265), суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосовуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані подавати до органів державної фіскальної служби звітність, пов’язану із застосуванням реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) та розрахункових книжок (далі – РК), не пізніше 15 числа наступного за звітним місяця у разі, якщо цим пунктом не передбачено подання інформації по дротових або бездротових каналах зв’язку.

Пунктом 6 глави 4 розділу II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 №417 (далі – Порядок №417), визначено, що використання книги обліку розрахункових операцій (далі – книга ОРО), зареєстрованої на РРО, передбачає, зокрема при виході з ладу РРО чи відключення електроенергії здійснення записів за обліком розрахункових квитанцій.

Порядком подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №13 (далі – Порядок №13), передбачено подання суб’єктом господарювання звітності за формою № ЗВР-1 щодо всіх книг ОРО, зареєстрованих на господарську одиницю, які ведуться разом із РК у випадках, визначених Законом №265.

Звітність, пов’язана з використанням розрахункових квитанцій, подається у складі Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) (форма №ЗВР-1) та Довідки про використані розрахункові книжки до органу державної фіскальної служби за місцем реєстрації РК у терміни, визначені чинним законодавством. Форма Довідки про використані розрахункові книжки наведено у додатку до Порядку (п. 4 та п. 5 Порядку №13).

Враховуючи викладене, суб’єкти господарювання подають до контролюючих органів Довідку про використані РК при використанні розрахункових квитанцій на період виходу з ладу РРО або при тимчасовому відключенні електроенергії, повідомляють у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *