Що жителі Тернопільщини повинні знати про автоматизовану систем у виконавчого провадження?

Що жителі Тернопільщини повинні знати про автоматизовану систем у виконавчого провадження?

Із 5 січня 2017 року діє норма Закону України «Про виконавче провадження» щодо автоматизованої системи виконавчого провадження (далі – Система). Реєстрація виконавчих документів, документів виконавчого провадження, фіксування виконавчих дій здійснюється в Системі, порядок функціонування , якої визначається Міністерством юстиції України.

Вільний та безоплатний доступ до інформації Системи забезпечує Міністерство юстиції України у мережі Інтернет на своєму офіційному веб-сайті з можливістю перегляду, пошуку, копіювання та роздрукування інформації, без обмежень та цілодобово.

Система забезпечує об’єктивний та неупереджений розподіл виконавчих документів між державними виконавцями; надає сторонам виконавчого провадження інформацію про виконавче провадження; виготовлення документів виконавчого провадження; централізоване зберігання документів виконавчого провадження; формування Єдиного реєстру боржників тощо.

Рішення виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби виготовляються за допомогою Системи. В разі тимчасової відсутності доступу до Системи допускається виготовлення документів на паперових носіях з подальшим обов’язковим внесенням їх до Системи не пізніше наступного робочого дня після відновлення її роботи.

Складовою Системи є реєстр боржників, який ведеться з метою оприлюднення в режимі реального часу.

Одночасно з відповідними положеннями Закону України «Про виконавче провадження» набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5 « Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження », зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.08.2016 за № 1126/29256 , яким затверджено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження .

Система забезпечує можливість формування сторонами виконавчого провадження узагальненої інформації про рішення (виконавчі дії), прийняті (вчинені) виконавцем, із зазначенням дати їх прийняття (вчинення) та з можливістю роздрукування такої інформації.

Незавершені виконавчі провадження, відомості про які зареєстровані в Єдиному державному реєстрі виконавчих проваджень, підлягають перенесенню до Системи.

Завершені виконавчі провадження підлягають перенесенню до Системи у разі скасування постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження, закінчення виконавчого провадження, повернення виконавчого документа.

Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *