Тернополяни можуть скористатись «електронним кабінетом»

Тернополяни можуть скористатись «електронним кабінетом»

Електронний кабінет платника податків – це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної фіскальної служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

За допомогою даного сервісу платник податків має змогу:

– підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

– переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків).

Для роботи з кабінетом платника податків необхідно мати:

– комп’ютер з встановленою операційною системою Windows (версії від Windows XP SP3 до Windows 8), підключений до мережі Інтернет;

– електронні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (АЦСК ІДД – http://acskidd.gov.ua/);

– бажано мати встановленим Microsoft .NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності, Вам буде запропоновано встановити її автоматично).

Відділ комунікацій Тернопільської ОДПІ.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *