За пішоходів замовте слово

За пішоходів замовте слово

Зараз тернопільські засоби масової інформації багато пишуть про незадовільний стан доріг файного міста.

Тому прошу вас, шановні газетярі, у своїх наступних публікаціях замовте слово за пішоходів, а також і за велосипедистів, які через відсутність спеціальних доріжок змушені «вишивати» поміж автомобілями. Ми ж усі рівноправні у бажанні жити безпечніше, комфортніше, кращеАле ж, шановні журналісти, далеко не всі тернополяни мають власні авто. Значно більше людей ходять пішки, «намотуючи» щодня по кілька кілометрів. Відтак, чому ж ніхто не звертає жодної уваги, у якому стані знаходяться тротуари та пішохідні доріжки? Тут, повірте, є про що писати.

Навіть у центральній частині Тернополя не всюди можна спокійно ходити, не дивлячись під ноги. На тротуарах – ті ж, що й на дорогах, вибоїни, ями, калюжі після дощу. А ще – цілі острови з розплавленої на сонці смоли, яка намертво прилипає до взуття.

Ще гірше – на периферійних вулицях, хоча інтенсивність руху на них така ж, як і в центрі на під’їзді до ринку. На Східному, Сонячному, Дружбі від тротуарної плитки залишилися тільки уламки. Щоб пройти по них без ризику спіткнутися, треба взагалі не піднімати голови. Особливо не позаздриш жінкам у модному взутті на каблуках. Та й стареньким з паличками у руках нелегко пересуватися містом: горбик – ямка, горбик – ямка, стоп – калюжа. Аби її обійти, потрібно вийти на проїжджу частину, а там чатує ще більша небезпека.

Кілька років тому за ініціативою міського голови вперше у Тернополі закопали великі гроші на кількох десятках метрів тротуару з підігрівом. Цікаво, скільки б за ці кошти можна було б відремонтувати пішохідних доріжок? Думаю, не менше кілометра.

Звичайно, влада завжди повинна дбати про додаткові зручності  та комфорт для людей, мислити і діяти на перспективу, використовуючи при цьому і нові підходи, і нові технології. Проте, все це можна робити тільки тоді, коли у міській казні є достатньо грошей, коли дорогі новації не зупиняють інших робіт з благоустрою. А в даному випадку не чула, щоб бодай хтось із чиновників хвалився належним фінансуванням Тернополя.

Чимало вулиць нашого міста, як на мене, потребують реконструкції та осучаснення саме через вузенькі тротуари, на яких не можна розминутися з зустрічним прохожим. Передусім це стосується вулиці Богдана Хмельницького, на якій безперервний потік транспорту в обидва боки та відсутність належних пішохідних доріжок реально загрожує життю і здоров’ю людей.

Щоправда, віднедавна особливо у центральній частині міста, де на кожному кроці крамниці та офіси,  підприємці  чи то добровільно, а чи з примусу міської влади дбають про прилеглу територію. Тут пішоходи почуваються комфортно та впевнено. А як бути тим, хто живе у так званих спальних районах, які фактично вже давно перестали бути такими?

Тому прошу вас, шановні газетярі, у своїх наступних публікаціях замовте слово за пішоходів, а також і за велосипедистів, які через відсутність спеціальних доріжок змушені «вишивати» поміж автомобілями. Ми ж усі рівноправні у бажанні жити безпечніше, комфортніше, краще.

Світлана ЯКИМЕНКО. м. Тернопіль.

Автор




Схожі публікації

1 коментар

  1. Avatar
    Тернополянка

    Я живу на БАМі. І часто ходжу тими тротуарами, про які пишете. Це жах! І самій ходити важко і візочок з дитиною стрибає по тих ямах. Мабуть таке зневажливе ставлення з боку влади до наших вулиць тому, що т ут живуть звичайні люди, трудяги. Бо влада і бізнесмени живуть в центрі або в заміських віллах. Але ми платимо податки і ми гідні мати нормальні тротуари і дороги. Хотілося б аби мер і його підопічні прогулялися бамівськими вулицями, тротуарами. Допомогли мамам штовхати по ямах візочки, перестрибувати величезні калюжі під час дощу. Понове з мерії, опустіться нарешті на грішну землю, до народу. Не робіть показухи, катаючись маршрутками, в яких ви побачили “порядок”. Я також користуюся ними. Але порядку не бачу. І як вам це вдалося? А взгалі, тернополяни, ради Бога, не голосуймо за жодну людину, яка є нині при владі в Тернополі!!! А за Надала – тим паче. Бо пропаде місто!

    Відповісти

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares