У зв’язку із запровадженням на території Тернопільської області надзвичайної ситуації, внесено зміну у роботу Центрів обслуговування платників територіальних органів ГУ ДПС у Тернопільській області.
Із 23 березня 2020 року, на період дії карантину, адмінпослуги надаватимуться виключно в електронному режимі. Зверніть увагу, що на цей час зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг. Після припинення карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Нагадуємо, що до ваших послуг діють електронні сервіси за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/
Електронні скриньки для подання письмових звернень: tr.upr0200@tax.gov.ua та idd@tax.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису).
Телефони: приймальня (0352) 43-46-01, канцелярія (0352) 43-46-09, факс (0352) 43-46-02.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Подбаймо про власну безпеку та безпеку своїх рідних.
Будьмо гуманні та єдині у цей час випробувань.
Головне управління ДПС у Тернопільській області.