Анна Буччіареллі (Шинлова) стала однією з 13 фіналістів конкурсу, який проводився американською кавовою компанією та мережею кав’ярень Starbucks. Більше 1 200 людей зі всього світу взяли участь, опублікувавши фотографії зі своїми варіантами новорічного дизайну чашок у соціальній мережі Instagram. Дизайн Анни та інших переможців тепер на чашках у кав’ярнях Starbucks в 75 країнах.
Дизайн Анни охоплює традиційні новорічні елементи – ялинку та маленькі будинки, вкриті снігом, Санту на санях, запряжених оленями, а також унікальні елементи українського петриківського розпису – квіти та листя.
Анна переїхала з України в Канаду ще підлітком, повідомляє Голос Америки. Проживаючи в Києві, вона вивчала техніку петриківського розпису, що сформувало її як художницю.
“На мій стиль вплинуло навчання класичному українському живопису “петриківка”, – каже Голосу Америки Анна. – Після переїзду в Канаду я продовжувала використовувати цей стиль у всіх своїх роботах. Цей конкурс був чудовим шансом продемонструвати унікальну естетику “петриківки” світові… Володіння технікою петриківського розпису допомогло мені виділитися і диференціювати себе як художника в Північній Америці”.
Дизайн, створений Анною у стилі петриківського розпису, прикрашає вулиці Торонто.
“Я не зайнята художньою творчістю повний час, – розповідає Голосу Америки про себе Анна. – У мене диплом магістра в галузі бізнесу, і я працюю у великій лікарні в Торонто. Таким чином, як художник можу собі дозволити працювати тільки над проектами, якими я захоплена. Клієнти, як правило, знаходять мене в соціальних мережах або на моєму сайті”.