У 2019 році працівники територіальних органів ДФС України в Тернопільській області на спільних з органами місцевої влади засіданнях комісій заслухали керівників 7 підприємств, що допустили заборгованість із виплати заробітної плати, податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску. Після чого 6 суб’єктів господарювання погасили зарплатний борг на суму 292,9 тис. грн, а також спрямували до бюджету 82,9 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 43,8 тис. грн єдиного внеску.
Крім того, фахівці фіскальної служби проводили індивідуальну роз’яснювальну роботу з керівниками 63 підприємств. Відтак, 62 із них погасили заборгованість із заробітної плати на суму 2 млн 117,3 тис. грн, а до скарбниці сплатили 1млн 133,6 тис. грн податку на доходи та 703,9 тис. грн єдиного внеску.
Контроль за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці – під пильним оком працівників фіскальної служби. Тож з початку року на засіданнях комісій заслухано керівників 95 підприємств та організацій, на яких заробітна плата виплачувалась у мінімальному чи нижче мінімального розмірах. За наслідками проведеної роботи 88 суб’єктів господарської діяльності підвищили заробітну плату. Як наслідок, бюджет поповнився 627 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 772,8 тис. грн єдиного внеску.
Крім того, провели бесіди щодо підвищення рівня оплати праці з керівниками 289 підприємств та організацій області. Відтак, 275 з них підвищили рівень виплати заробітної плати, а бюджет отримав 1 млн 413,2 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 1 млн 783,2 тис. грн єдиного внеску.
Варто мати на увазі, що відомості щодо суб’єктів господарювання, які виплачували заробітну плату працівникам нижче мінімальної, передали Управлінню держпраці у Тернопільській області, Департаменту соціального захисту населення Тернопільської облдержадміністрації, Головному управлінню Пенсійного фонду України в Тернопільській області та головам об’єднаних територіальних громад, сільських селищних та міських рад.
Внаслідок контрольно-перевірочної роботи щодо платників податків, які виплачували заробітну плату та інші доходи громадянам з порушенням вимог податкового та іншого законодавства, з початку року застосували 35 заходів контролю. З них провели 27 перевірок юридичних осіб та 8 – приватних підприємців. Порушникам нарахували 5 млн 407,4 тис. грн платежів та штрафних санкцій. Зокрема, вони повинні сплатити 2 млн 945,5 тис. грн податку на доходи фізичних осіб, 1 млн 995,2 тис. грн єдиного та 466,7 тис. грн військового збору.
Завдяки активізації роз’яснювальної роботи щодо необхідності оформлення трудових відносин із найманими працівниками, в квітні прийняли на роботу 5 959 працівників.