На факультеті економіки та управління Тернопільського національного економічного університету відкрили студію креативного маркетингу.
У студії креативного маркетингу навчають продукувати ідеї та втілювати їх у проекти. Генерування нестандартних рішень – це навик, який можна отримати в результаті тренувань. Підготовка в інноваційному університеті маркетолога – це формування та синтез упродовж навчального процесу компетенцій ІТ-шника, аналітика, дослідника, креативщика, мотиватора та оратора.
На першому воркшопі студенти виконували такі завдання: тестували потенціал креативності і таки його знайшли у кожному не без допомоги дедукції Шерлока Холмса; з’ясували, що для оригінальних ідей у брендуванні необхідно більше читати як художньої, так і професійної літератури, дивитися фільми, цікавитися мистецтвом, творчістю відомих людей, розвивати власний світогляд; за допомогою методики дизайн-мислення, яка орієнтована на вирішення проблеми людини, виконали практичне завдання генерування ідей на розвиток soft skills: лідерство, командна робота, критичне мислення.
Юнаків та дівчат запрошують у студію креативного маркетингу.