На передвиборчій агітації найбільше нажився Ахметов – “Чесно”

На передвиборчій агітації найбільше нажився Ахметов – “Чесно”
Фото kanalukraina.tv. Телеканалал "Україна" входить до складу ТОВ "Медіа Група Україна", яка входить до компанії "СКМ" Ріната Ахметова.

23% витрат фондів усіх кандидатів у президенти отримав телеканал “Україна” – йому сплатили за рекламу 260 млн грн.

Про це повідомила аналітик з партійних фінансів руху “Чесно” Олена Нікуліна, передає “Укрінформ“.

“Найбільше отримав телеканал “Україна”, на якому вартість реклами є найбільшою і на якому досить активно замовляють [рекламу] політики. Цей телеканал має високі рейтинги. Телеканал “Україна” отримав 260 мільйонів гривень – і це 23% від витрат усіх фондів кандидатів, це відчутна частка, п’ята частина витрат”, – зазначила аналітик.

102 млн грн за передвиборчу рекламу отримав телеканал ICTV. 100 млн грн – “Інтер”. 90 млн грн – СТБ. 74 млн грн – “1+1”.

“До першої десятки [за кількістю спрямованих від кандидатів коштів] увійшли три компанії, які не є телеканалами і не надають медіарекламу. Це “Медіа-баїнг”, “Високий замок” та “Інтерконтиненталь”, які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції”, – розповіла Нікуліна.

Вибори президента відбудуться 31 березня. Участь у них візьмуть 39 кандидатів, саме тому виборчий бюлетень буде найдовшим в історії України – 80 сантиметрів.
Експерти фонду “Відродження” та руху “Чесно” вважають, що цьогорічна виборча кампанія найдорожча за всі роки незалежності.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *