23% витрат фондів усіх кандидатів у президенти отримав телеканал “Україна” – йому сплатили за рекламу 260 млн грн.
Про це повідомила аналітик з партійних фінансів руху “Чесно” Олена Нікуліна, передає “Укрінформ“.
“Найбільше отримав телеканал “Україна”, на якому вартість реклами є найбільшою і на якому досить активно замовляють [рекламу] політики. Цей телеканал має високі рейтинги. Телеканал “Україна” отримав 260 мільйонів гривень – і це 23% від витрат усіх фондів кандидатів, це відчутна частка, п’ята частина витрат”, – зазначила аналітик.
102 млн грн за передвиборчу рекламу отримав телеканал ICTV. 100 млн грн – “Інтер”. 90 млн грн – СТБ. 74 млн грн – “1+1”.
“До першої десятки [за кількістю спрямованих від кандидатів коштів] увійшли три компанії, які не є телеканалами і не надають медіарекламу. Це “Медіа-баїнг”, “Високий замок” та “Інтерконтиненталь”, які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції”, – розповіла Нікуліна.
Експерти фонду “Відродження” та руху “Чесно” вважають, що цьогорічна виборча кампанія найдорожча за всі роки незалежності.