У Держпродспоживслужбі анонсували запуск проєкту е-споживач. Українці зможуть подавати скарги онлайн. Про це повідомляє пресслужба відомства.
«Захист прав споживачів – пріоритетний напрямок роботи Держпродспоживслужби. Незабаром планується запуск проєкту е-споживач, який дасть можливість українцям подавати скарги онлайн лише за декілька кліків», – ідеться в повідомленні.
Крім того, проєктом передбачається створення відповідної служби підтримки споживачів.
Поки ж звернутися до Держпродспоживслужби можна за цілодобовими телефонами: (044)-364-77-80; 050-230-04-28.
Нагадаємо, у 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв із питань захисту споживачів. Минулого року українцям повернули 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.