Юні тернополяни знають: бути брендовими людьми – означає бути особистістю (ФОТО)

Юні тернополяни знають: бути брендовими людьми – означає бути особистістю (ФОТО)

Секрети брендінгу особистості опановували дев’ятикласники Тернопільської класичної гімназії, які побували на засіданні клубу «Час Z», що діє у Тернопільському міськрайонному центрі зайнятості.

Створити власний бренд і представити перед аудиторією майбутню професійну діяльність юним тернополянам допомагала керівник школи «Rich @ Happy» та кіношколи FilmWorkshop Наталія Орищак. А ще – розібратись в собі: чого хочу я? Що мені для цього потрібно? Чого і де навчитися? Якими вміннями потрібно володіти? Разом з тренером школярі давали відповіді на ці та багато інших питань, характеризували успішну «брендову» людину – особистість, яка володіє унікальними знаннями, компетенціями, вміннями та навиками, вміє працювати в команді та має високий емоційний інтелект.

Також, учасники клубу досліджували історію виникнення грошей, їхнє призначення у житті, знайомились з азами фінансової грамотності.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *