Хочете підвищити конверсію своїх продажів? Ця сімка порад вам допоможе.
1. Вигідна пропозиція
Зверніть увагу, вигідно – не означає дешево! Переконати клієнта в тому, що ваша пропозиція найраціональніша для нього, допоможе вам ваше УТП (Унікальна Торговельна Пропозиція). Співвідношення ціни та якості – безпрограшний варіант. Будьте чесними з клієнтами, розкажіть їм цінову політику вашої ніші, не приховуйте вашу високу вартість, розкажіть, за що ви берете такі гроші. Зробіть реально прозорро продажі і клієнти вас рекомендуватимуть та повернуться знову й знову.
2. Впевненість в продукті
Найскладніший параметр для кампаній, особливо, коли ви надаєте послуги, – це, гарантії. Важливо переконати клієнта, що ви зробите все, що від вас залежить і робота ні в якому разі не буде перериватися. Даючи гарантію, ви тим самим демонструєте впевненість у вашій продукції та послугах. А це переконливо й для клієнтів.
3. Уважність до клієнта
Якщо ви не штампуєте продукт, то для вас особливо важливий цей пункт. «Кожен проект унікальний» – в це повинен вірити кожен ваш клієнт. Запропонуйте для нього найбільш оптимальні умови, нехай вони будуть трохи поступатися вашим принципам, але виконавши для такого клієнта замовлення одного разу, він замовить ще десять і приведе знайомих. Можливо, цей фактор послужить навіть вирішальним в здійсненні угоди!
4. Завжди на зв’язку
Уклавши угоду та взявши попередню плату, не зникайте до моменту повного виконання проекту. Спілкуйтеся з клієнтом, щоб він не напружувався з приводу вашого зникнення та не хвилювався, а довіряв вам. Інформуйте клієнта про етапи виконання проекту.
5. Ім’я
Укладаючи успішні угоди, поповнюючи свою колекцію успішних кейсів – ви напрацьовуєте собі ім’я. Не забувайте звиватися і братися за складні проекти. Беріть участь в виставках, тендерах, партнерських програмах, всюди, де можна себе проявити! Ви станете дорогим агентством! Так народжуються бренди.
6. Не як у всіх
Зробивши конкурентний аналіз ніші вашого потенційного клієнта, ви виступите в ролі третьої особи на стороні, без упередженого ставлення та іншого. Покажіть йому унікальність його продукту, допоможіть йому усвідомити потребу роботи з вами, що він отримає на тлі інших, і найкраще в грошовому еквіваленті.
7. Приємні менеджери
Найпростіший спосіб налагодити відносини з людиною – людина. Приємний, розумний, уважний та професійний – саме такий менеджер у попиті серед клієнтів.