Діти майже не засвоюють предмети онлайн

Діти майже не засвоюють предмети онлайн

Проведене дослідження Центру демографічних наук Оксфордського університету серед школярів у Нідерландах, де школи були закриті на карантин протягом 8-ми тижнів, виявило: учні за цей час втратили знання. Школярі початкових класів не засвоїли майже нічого нового, навчаючись дистанційно, пише «HighTech Plus».

На думку авторів дослідження, аналогічна ситуація, напевно, склалася в багатьох країнах світу. Тим паче, що у школах Нідерландів були створені одні з найкращих умов для віртуальної освіти. Але, незважаючи на це, учні тут втратили в середньому 20% прогресу в знаннях через закриті школи. А діти батьків з низьким рівнем освіти відстали від своїх товаришів на 50%.

Ще одне дослідження, проведене у першій половині 2020 року, свідчить, що дистанційне навчання не працює: школярі набагато гірше засвоюють предмети онлайн, ніж на уроках у класах. Так, американські школярі 3-8-го класів освоїли програму англійської мови на 70%, а математики тільки на 50%.

У колі однолітків діти сприймають науку набагато краще, ніж наодинці з комп’ютером, навіть за підтримки батьків.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *