Корпоративний одяг та промо-сувеніри як реклама бізнесу

Важливий елемент маркетингу

Сувеніри, корпоративні подарунки та спеціальний одяг — це важливий елемент маркетингу. Тому кожна компанія повинна чітко продумати і створити стратегію з просування свого бізнесу за їх допомогою. Досвідчені менеджери і маркетологи приділяють достатню увагу цьому ефективному рекламному інструменту, який дає хороші результати в справі досягнення таких цілей, як:

  • підвищення впізнаваності компанії;
  • розширення бази клієнтів;
  • поліпшення іміджу організації;
  • зміцнення довіри з боку постійних клієнтів та партнерів по бізнесу.

Корпоративний одяг як реклама компанії

Корпоративний одяг, крім того, що виконує специфічні функції, ще й поліпшує імідж організації. Якісний та комфортний спецодяг сприяє тому, що співробітники відчувають себе частиною компанії і отримують мотивацію краще виконувати свою роботу.

Красивий і стильний корпоративний одяг виділяє компанію серед конкурентів. Спеціальна уніформа потрібна співробітникам різних професій. Вона складається з таких елементів, як:

  • комбінезони;
  • бейсболки;
  • куртки;
  • світшоти;
  • футболки;
  • жилети;
  • фартухи.

В інтернет-магазині fd-store.com, серед інших товарів, можна придбати джинсові фартухи та промо-фартухи з логотипом.

Функції корпоративного одягу

Більшість великих і середніх компаній вже оцінили перевагу корпоративного одягу. Проте ще не всі фірми розуміють його роль, і тому не готові вкласти кошти в придбання такого одягу. Корпоративний одяг та інші речі з логотипом бренду виконують кілька важливих функцій:

  • покращують імідж компанії;
  • підвищують впізнаваність бренду;
  • ефективний рекламний інструмент;
  • важливий атрибут PR-кампанії;
  • засіб подякувати постійним клієнтам.

Роль промо-продукції

Промо-продукція незамінна при просуванні бренду, тому її застосування часто дає більший результат, ніж агресивна реклама. Чому так відбувається? Справа в тому, що подарунки дають людині позитивні емоції, і тому сприймаються краще.

Зараз будь-яка конференція, рекламна компанія, семінар або інший важливий захід, який проводить фірма або організація, супроводжуються роздачею корпоративних сувенірів. Для цього використовують недорогі подарунки, наприклад:

  • ручки;
  • блокноти;
  • календарі;
  • магніти;
  • картонні автомобільні ароматизатори.

Сувеніри, корпоративний одяг та подарунки для партнерів по бізнесу створюють позитивне враження про компанію, покращують імідж організації в очах клієнтів. Щоб це правило діяло і було ефективним, необхідно використовувати якісну промо-продукцію.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *