Важливий елемент маркетингу
Сувеніри, корпоративні подарунки та спеціальний одяг — це важливий елемент маркетингу. Тому кожна компанія повинна чітко продумати і створити стратегію з просування свого бізнесу за їх допомогою. Досвідчені менеджери і маркетологи приділяють достатню увагу цьому ефективному рекламному інструменту, який дає хороші результати в справі досягнення таких цілей, як:
- підвищення впізнаваності компанії;
- розширення бази клієнтів;
- поліпшення іміджу організації;
- зміцнення довіри з боку постійних клієнтів та партнерів по бізнесу.
Корпоративний одяг як реклама компанії
Корпоративний одяг, крім того, що виконує специфічні функції, ще й поліпшує імідж організації. Якісний та комфортний спецодяг сприяє тому, що співробітники відчувають себе частиною компанії і отримують мотивацію краще виконувати свою роботу.
Красивий і стильний корпоративний одяг виділяє компанію серед конкурентів. Спеціальна уніформа потрібна співробітникам різних професій. Вона складається з таких елементів, як:
- комбінезони;
- бейсболки;
- куртки;
- світшоти;
- футболки;
- жилети;
- фартухи.
В інтернет-магазині fd-store.com, серед інших товарів, можна придбати джинсові фартухи та промо-фартухи з логотипом.
Функції корпоративного одягу
Більшість великих і середніх компаній вже оцінили перевагу корпоративного одягу. Проте ще не всі фірми розуміють його роль, і тому не готові вкласти кошти в придбання такого одягу. Корпоративний одяг та інші речі з логотипом бренду виконують кілька важливих функцій:
- покращують імідж компанії;
- підвищують впізнаваність бренду;
- ефективний рекламний інструмент;
- важливий атрибут PR-кампанії;
- засіб подякувати постійним клієнтам.
Роль промо-продукції
Промо-продукція незамінна при просуванні бренду, тому її застосування часто дає більший результат, ніж агресивна реклама. Чому так відбувається? Справа в тому, що подарунки дають людині позитивні емоції, і тому сприймаються краще.
Зараз будь-яка конференція, рекламна компанія, семінар або інший важливий захід, який проводить фірма або організація, супроводжуються роздачею корпоративних сувенірів. Для цього використовують недорогі подарунки, наприклад:
- ручки;
- блокноти;
- календарі;
- магніти;
- картонні автомобільні ароматизатори.
Сувеніри, корпоративний одяг та подарунки для партнерів по бізнесу створюють позитивне враження про компанію, покращують імідж організації в очах клієнтів. Щоб це правило діяло і було ефективним, необхідно використовувати якісну промо-продукцію.