6 серпня набули чинності нові правила маркування продуктів. Особливу увагу буде приділено етикеткам.
Інформація про харчовий продукт тепер буде точною, достовірною та зрозумілою для покупця.
Реклама – має бути правдивою та доведеною.
Шрифт на етикетці -– великий, чіткий, розбірливий і контрастний, щоб покупець міг його прочитати. Написано має бути тільки українською мовою. Переклад – за бажанням виробника.
Якщо є інгредієнти-алергени, їх будуть виділяти кольором або шрифтом. Склад продукту має бути вказано всюди.
Морожені продукти – маса вказуватиметься без урахування льоду, тож тепер не доведеться платити за наморожений лід.
Термін придатності – буде таке маркування: «Краще спожити до…»
Деякі продукти взагалі можуть бути без маркування: сіль, міцний алкоголь. Чи вказувати термін – вирішуватиме виробник.
Нові етикетки будуть впроваджувати поступово протягом трьох років.