Реклама в соціальних мережах

Реклама в соціальних мережах – важливий інструмент сучасного маркетингу і актуальний напрямок розвитку бізнесу в інтернеті. Така послуга від MixDigital допоможе залучити велику кількість нових клієнтів і посісти лідируючі позиції у своїй галузі. Соціальні мережі на сьогоднішній день дуже популярні. У них зареєстровані мільйони користувачів різного віку, статі та статусу.

Виконання маркетингових завдань

За допомогою соціальних мереж люди знаходять колишніх однокласників, товаришів по службі, нових друзів, зустрічають любов і навіть зав’язують корисні ділові зв’язки. Потенційно багато з них можуть стати цільовою аудиторією бізнесу. Соціальні мережі доступні користувачам не тільки вдома, але і через мобільні пристрої на вулиці, в аеропорту, в автомобілі або кафе.

Найпопулярніші соціальні мережі на сьогоднішній день:

1. Facebok.

2. Instagram.

3. YouToub.

4. Linkedin.

Закономірно, що дані платформи викликають інтерес у рекламодавців, мають високу ефективність і допомагають просунути комерційну пропозицію через спільноти, групи, паблік і додатки. Рекламодавці вибирають соціальну мережу в залежності від реалізованих маркетингових цілей.

Соціальні мережі загального формату

До них відносяться наймасовіші і популярні у різних верств населення мережі. Їх головна мета – взаємодія між користувачами, які активно знайомляться, спілкуються, обмінюються цікавою інформацією, посиланнями і медіа. Незалежно від цільової аудиторії продукту реклама сайту в соціальних мережах може бути зроблена на умовах рекламодавця.

Ще один спосіб реклами в соціальних мережах – розміщення пропозиції в тематичних спільнотах. Важлива перевага в тому, що про бізнес дізнаються не тільки користувачі спільноти, на яку вони підписані, але і їх друзі. Через співтовариство досить легко управляти групою користувачів.

Професійні соціальні мережі

Як правило, спілкування в них відбувається серед людей, об’єднаних тією чи іншою професією. Такі соціальні мережі дають можливість підшукати співробітників для своєї організації, а також допомагають знайти цікаву роботу. Професійні соціальні мережі містять публікації корпоративних звітів з тих чи інших заходів, а в їх стрічці є новини і прес-релізи.

Соціальні мережі за інтересами

У них збираються користувачі, яких об’єднує інтерес до якогось жанру музики, кіно чи літератури. Реклама через соціальні мережі такого типу повинна мати конкретну тематику.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *