Реклама в соціальних мережах – важливий інструмент сучасного маркетингу і актуальний напрямок розвитку бізнесу в інтернеті. Така послуга від MixDigital допоможе залучити велику кількість нових клієнтів і посісти лідируючі позиції у своїй галузі. Соціальні мережі на сьогоднішній день дуже популярні. У них зареєстровані мільйони користувачів різного віку, статі та статусу.
Виконання маркетингових завдань
За допомогою соціальних мереж люди знаходять колишніх однокласників, товаришів по службі, нових друзів, зустрічають любов і навіть зав’язують корисні ділові зв’язки. Потенційно багато з них можуть стати цільовою аудиторією бізнесу. Соціальні мережі доступні користувачам не тільки вдома, але і через мобільні пристрої на вулиці, в аеропорту, в автомобілі або кафе.
Найпопулярніші соціальні мережі на сьогоднішній день:
1. Facebok.
2. Instagram.
3. YouToub.
4. Linkedin.
Закономірно, що дані платформи викликають інтерес у рекламодавців, мають високу ефективність і допомагають просунути комерційну пропозицію через спільноти, групи, паблік і додатки. Рекламодавці вибирають соціальну мережу в залежності від реалізованих маркетингових цілей.
Соціальні мережі загального формату
До них відносяться наймасовіші і популярні у різних верств населення мережі. Їх головна мета – взаємодія між користувачами, які активно знайомляться, спілкуються, обмінюються цікавою інформацією, посиланнями і медіа. Незалежно від цільової аудиторії продукту реклама сайту в соціальних мережах може бути зроблена на умовах рекламодавця.
Ще один спосіб реклами в соціальних мережах – розміщення пропозиції в тематичних спільнотах. Важлива перевага в тому, що про бізнес дізнаються не тільки користувачі спільноти, на яку вони підписані, але і їх друзі. Через співтовариство досить легко управляти групою користувачів.
Професійні соціальні мережі
Як правило, спілкування в них відбувається серед людей, об’єднаних тією чи іншою професією. Такі соціальні мережі дають можливість підшукати співробітників для своєї організації, а також допомагають знайти цікаву роботу. Професійні соціальні мережі містять публікації корпоративних звітів з тих чи інших заходів, а в їх стрічці є новини і прес-релізи.
Соціальні мережі за інтересами
У них збираються користувачі, яких об’єднує інтерес до якогось жанру музики, кіно чи літератури. Реклама через соціальні мережі такого типу повинна мати конкретну тематику.