Слід пам’ятати, що мобільний маркетинг теж має свої правила організації. Знаючи і дотримуючись їх, Ви безперешкодно побудуєте власну формулу успіху в мобільному маркетингу. Адже смс кампанія – це не просто скомпонував і відправив смс.
Підтримуйте зв’язок з клієнтами
Як часто, створюючи смс кампанію і сподіваючись отримати від передплатників зворотню реакцію, ви напевно випускаєте з уваги зворотню контактну інформацію? Клієнт зацікавлений у вашій компанії і прагне співпрацювати, але не може. Чому? Просто тому, що смс не має інформації для зворотного зв’язку.
Для забезпечення постійного зв’язку з клієнтами, встигайте надавати інформацію зворотного зв’язку вашої компанії. І ви будете винагороджені за зусилля.
Влаштовуйте попередню перевірку розсилки.
Не “горіть” відправляти смс розсилки, щоб не потрібно було зупиняти процес (а це неможливо). Дотримуйтеся народної мудрості «Поспішиш – людей насмішиш». Проконтролюйте правильність написання повідомлення, виправте помилки, друкарські помилки або неточні дані. Уявіть себе абонентом. Проведений заздалегідь аналіз забезпечить плідність кожної смс кампанії.
Дозвольте передплатникам скористатися посиланням «Відмінити».
Всі знають або хоча б чули про посилання відписки в межах e-mail розсилок і e-mail кампаній. Але присутність схожого посилання в повідомленнях смс кампанії теж потрібно.
Можливість відписки – обов’язковий елемент кожної смс кампанії. Інакше ваша смс кампанія буде вважатися спамом. Вона повинна бути проста і доступна для передплатників. Не варто складати “захоплюючий квест” – клієнти не віддадуть вам належне. Запропонуйте їм відповідне смс, заповнення форми тощо.
Сегментуйте список розсилки.
Кожен окремо взятий одержувач – унікальний. Пам’ятайте про це при побудові смс розсилки. Вам слід виділити особливі критерії для розподілу списку розсилки по групах.
Надсилайте серію повідомлень.
Поставтеся до передплатників з повагою і не “закидайте” їх своїми повідомленнями. Смс розсилка повинна читатися клієнтами, а не просто доставлятися на їх мобільні телефони. Оптимальним принципом стануть кілька повідомлень за тиждень. При цьому не забувайте видалити зі списків розсилки клієнтів, які відписалися від розсилки – проявляйте повагу.
Чи не акцентуйтеся тільки на торгівлі.
Мобільний маркетинг може похвалитися достатком можливостей. Не зациклюйтеся виключно на продажах. Адже саме приплив нових клієнтів може на них якісно вплинути. Використовуйте різні типи смс, щоб максимально зацікавити передплатників.
Як бачите, секрет успішного смс маркетингу зовсім не складний: цілеспрямованість на інтереси клієнтів, винятковість і затребуваність товарів і трохи натхнення.