Автомобільний стартер: конструкція та поломки

Автомобільний стартер — ключовий компонент в системі запалювання автомобіля. За своєю суттю він є компактним електромотором, обертання якого необхідне для прокрутки колінчастого валу і подальшого запуску ДВЗ. Несправність стартера призводить до того, що власник автомашини не може завести її ключем. Ремонт обладнання цього типу завжди пов’язаний з демонтажем і ретельним оглядом пристрою.

У компанії «Генстар» можна замовити ремонт стартера за помірною ціною та переборку стартера.

Як працює стартер

Стартерний механізм — стандартний компактний електродвигун постійного струму, який бере енергію від акумулятора. Поворот ключа замикає ланцюг, і на втягувальне реле поступає струм. Таким чином починається обертання стартера.

Призначення ключових компонентів стартеру

  1. Стартерні щітки зазвичай виготовляють з графіту. Два кінця замикаються на масу, третій — на високовольтний провід від акумулятора. Більшість стартерів вітчизняних автомобілів комплектуються двома парами щіток. Кожна щітка поміщається в фіксуючий пристрій — щіткотримач.
  2. Стартерні втулки. По щіткам передається «плюсовий» струм, а по втулкам — «мінусовий» (для обмотки ротора).
  3. Втягувальне реле подає електроживлення від замка запалювання до електромотора стартера. Складається з декількох контактів і перемички, яка рухається під час робочого циклу.
  4. Бендикс з приводною шестернею — це ролик, який передає крутний момент на маховик. Коли ДВЗ запускається, обгінна муфта від’єднує шестерню від маховика, тим самим припиняючи робочий цикл електромотора. Таким чином бендикс не лише безпосередньо запускає силовий агрегат автомобіля, але також зберігає ресурс стартера, своєчасно припиняючи його робочий цикл.
  5. Якір потрібен для фіксації сердечника.

Варіанти несправності стартеру

Складові частини автостартера під час їзди не схильні до навантажень. Однак, багато деталей працюють на знос в момент запуску ДВЗ. Вийти з ладу може практично будь-який компонент. Досвідчені водії умовно ділять усі несправності стартера на електричні та механічні. Перші означають наявність дефектів при подачі електричного струму від АКБ. Друга категорія — пошкодження окремих елементів, які розташовані всередині корпусу.

Електричні несправності пов’язані з низьким зарядом акумулятора або нещільним приляганням контактних компонентів АКБ до стартера. Усуваються за допомогою візуального огляду з подальшою надійною фіксацією високовольтної проводки.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

shares