Попри обіцянку захищати вибори від закордонного втручання та кампаній із дезінформації всередині країн, Facebook не зміг ефективно протидіяти фабрикам тролів, ботам і дезінформаційним кампаніям під час президентських виборів в Україні. Про це у виданні «Politico» пише американська дослідниця Інституту Кеннана Ніна Янковіч, Компанія надто повільно закривала сторінки, що роздмухували ворожнечу між прихильниками кандидатів у президенти України. Також виборці не знали, хто стоїть за фінансуванням цих сторінок. Обов’язкову прозорість джерел фінансування рекламних повідомлень соцмережа ввела лише за два тижні до першого туру виборів. І навіть після того сторінки, що порушували правила, дуже повільно видаляли, а їхні викривлені повідомлення набирали десятки й сотні тисяч переглядів. Нездатність Компанії захистити своїх понад мільярд користувачів має стати тривожним дзвінком для Євросоюзу, який готується до виборів у Європарламент, вважає дослідниця.