Українська авіакомпанія Bravo, чий літак 14 червня потрапив у жахливу НП в аеропорту “Київ”, знову шокувала своїх клієнтів, повідомляє GazetaUA.
“Поверталися до Києва з іспанського міста Аліканте рейсом 1222. Здивувало, що на борту не можна було купити ніякої їжі. Гаразд, врешті-решт без їжі можна було і обійтися. А ось без води … Води теж чомусь не було”, – написав у Facеbook головний редактор газети “Факти” Олександр Швець.
Їхній виліт затримали на 8 з половиною годин, а літак загнали в кінець льотного поля, “кудись ближче до городів”.
“Їхати до нього автобусом було довго і соромно. Чому соромно? Та тому що авіалайнер російського “Аерофлоту” стояв, пристебнутий до “рукава”, яким пасажирам легко і зручно було пройти в салон літака”.
Але найцікавіше, як пише журналіст, почалося вже на борту.
“Після жахливої задухи хтось із екіпажу врубав на всю потужність такий холод, що пасажири почали кутатися в усе, що було під рукою, стаючи схожими над полонених німців під Сталінградом. На третій годині польоту, зігрівшись, відморожені туристи потягнулися до туалетів. Ні, не до туалетів, а до одного туалету. Тому що з чотирьох туалетів працював лише один”.
Додає, що так “професійно” довести до настільки убогого стану рівень обслуговування українських авіапасажирів не кожному майстру вдасться.
“Наші ж вітчизняні майстри знущатися над авіаклієнтами вчергове довели, що немає меж досконалості. Адже, виявляється, можуть же, сучі діти, якщо постараються. А так постаратися ще вміти треба. І останнє. Коли ж ви, сучі діти вітчизняного авіапрому, поважати людей будете ?! Себе не хочете поважати – ваша справа. А ми всі до чого? Справа ж, як ви розумієте, не в тому, що в літаку не працювали туалети і рамка ілюмінатора в 13-му ряду загрожувала відвалитися в будь-який момент. Питання в іншому: хто-небудь взагалі перевіряє ці літаки перед вильотом? Адже ми не бачили ще, як там всередині виглядають двигуни”, – підсумував Олександр Швець.