Опалювальний сезон: що робити тернополянам, коли вдома холодні батареї

Опалювальний сезон: що робити тернополянам, коли вдома холодні батареї

Поки на вулиці більш-менш комфортна температура, ледве теплі батареї у квартирі мало кого не турбують, але з настанням справжніх холодів це перетворюється на проблему.

Згідно із законом, споживач має право платити за холодні батареї менше або взагалі не платити. Як розібратися із цією ситуацією – радить «Слово і діло».

Відповідно до чинних санітарних норм, температура в квартирі у житлових приміщеннях повинна бути в межах 18 градусів, у кутових кімнатах – 20 градусів. Якщо температура менша, споживач має право написати скаргу.

Необхідно звернутися до теплопостачальної організації, яка надає послуги. У заяві слід попросити надіслати до квартири спеціальну комісію, щоб заміряти температуру в приміщенні. Інший варіант – викликати представника ОСББ і двох сусідів, заміряти температуру, скласти акт і відправити його постачальнику послуги.

Якщо прийде представник теплоенерго, після виміру температури він має скласти акт-претензію щодо незадовільної температури у квартирі. Акт має бути у двох примірниках, його підписують члени комісії та власник квартири. Якщо члени комісії не хочуть підписувати акт, це можуть зробити щонайменше двоє сусідів-свідків, і тоді документ вважатиметься дійсним.

Далі акт реєструють у спеціальному журналі, виконавець має розглянути його протягом трьох днів. За цей час він повинен або дати розпорядження про перерахунок платежів, або надати мотивовану відмову. Якщо за три дні споживачеві не надіслали письмову відповідь, то автоматично вважається, що виконавець визнав факт надання неякісної послуги й зобов’язаний провести перерахунок.

Яка має бути компенсація. Якщо температура в приміщенні у межах 12-18 градусів, вартість оплати опалення зменшується на 5% за кожен градус менше 18-ти.

Якщо лише 12 градусів, вартість оплати знижується на 30%.

Якщо температура в квартирі нижча за 12 градусів, то взагалі не потрібно платити за опалення.

Перерахунок споживач має отримати вже з наступною платіжкою. Якщо виконавець ігнорує споживача, потрібно звернутися до Господарського суду.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *