Сьогодні: Середа. 26.03.2025

Технологія GSR – у лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ

Технологія GSR – у лабораторії нейромаркетингу та реклами ЗУНУ

Лабораторія нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського національного університету поповнилась ще одним цінним обладнанням – датчиком GSR.

GSR – це технологія оцінки шкірно-гальванічної реакції респондентів, яка реєструється з поверхні шкіри. Результатом є  показник активності вегетативної нервової системи та емоцій людини.

GSR широко використовується у психофізіологічних, фізіологічних і клініко-фізіологічних, криміналістичних дослідженнях як високочутливий, простий і технічно легкий у визначенні показник, а також для оцінки нейропсихічного напруження людини.  Реєстрація GSR є важливим компонентом досліджень на поліграфах, так званих «детекторах брехні».

Дослідження за допомогою GSR та платформи NeuroLog плануються проводити у межах вивчення дисциплін “Нейромаркетинг”, “Маркетингові дослідження”, “Поведінка споживачів” студентів спеціальності “Маркетинг” для вивчення психофізіологічних реакцій людини, особливостей її поведінки та рівня активності симпатичної нервової системи.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *