
Лабораторія нейромаркетингу та реклами Західноукраїнського національного університету поповнилась ще одним цінним обладнанням – датчиком GSR.
GSR – це технологія оцінки шкірно-гальванічної реакції респондентів, яка реєструється з поверхні шкіри. Результатом є показник активності вегетативної нервової системи та емоцій людини.
GSR широко використовується у психофізіологічних, фізіологічних і клініко-фізіологічних, криміналістичних дослідженнях як високочутливий, простий і технічно легкий у визначенні показник, а також для оцінки нейропсихічного напруження людини. Реєстрація GSR є важливим компонентом досліджень на поліграфах, так званих «детекторах брехні».
Дослідження за допомогою GSR та платформи NeuroLog плануються проводити у межах вивчення дисциплін “Нейромаркетинг”, “Маркетингові дослідження”, “Поведінка споживачів” студентів спеціальності “Маркетинг” для вивчення психофізіологічних реакцій людини, особливостей її поведінки та рівня активності симпатичної нервової системи.