Упродовж січня-квітня цього року працівники відділу реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Тернопільській області видали громадянам 6560 сертифікати електронного цифрового підпису.
Цифровий підпис дає його власнику можливість підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах, а також використовувати усі можливості Електронного кабінету від ДПС та мобільного застосунку «Моя податкова».
Послуга з видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, приватних підприємців та громадян є безкоштовною та займає до 10 хвилин часу. Охочі можуть нею скористатися, відвідавши відділ реєстрації користувачів ГУ ДПС в області, що знаходиться за адресою м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, Центр обслуговування платників Тернопільської ДПІ, кімн. 122.
В обласній податковій зазначили, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) припинив надання послуги автоматичного формування нових сертифікатів користувачів за один день до закінчення строку чинності старих.
Відтак пропонуємо користуватися сервісом «Повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом» до закінчення терміну дії власних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, який дає змогу дистанційно, на сайті КНЕДП ДПС https://ca.tax.gov.ua/manage-certificates , сформувати кваліфіковані сертифікати відкритих ключів у разі наявності: чинних сертифікатів, незмінних реєстраційних даних та особистого ключа, який не є скомпрометованим.
Також нагадуємо, що перевірити термін дії власних кваліфікованих сертифікатів можна на сайті КНЕДП ДПС за посиланням: https://ca.tax.gov.ua/ в меню «Пошук сертифікатів та СВС».