Жителька обласного центру звернулася до працівників поліції з проханням притягнути до відповідальності невідомих осіб, які незаконно привласнили її кошти. Краянка стала жертвою пседобанкірів й як наслідок втратила свої заощадження.
Як розповіла потерпіла, до неї зателефонував невідомий, який представився співробітником фінустанови. У ході розмови, додзвонювач запропонував краянці збільшити кредитний ліміт на що жінка погодилася. Аби здійснити дану функцію, жінка повідомила персональні дані, за допомогою яких аферист зняв з карткового рахунку тернополянки 13 000 гривень. Нестачу коштів жінка виявила переглянувши баланс на електронному гаманці.
Відомості про подію внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до статті 190 ККУ «шахрайство».
Правоохоронці звертаються до мешканців та гостей краю бути обачними та пам’ятати, що працівники банківських установ, ніколи, ні за яких обставин не телефонують до своїх клієнтів, аби уточнити ту чи іншу інформацію. Всі дані, якими ви володієте, як власники рахунків вважаються конфіденційною та не підлягають розголошенню.
Шахраї користуються довірливістю громадян, дізнаються всі дані та знімають готівку з банківських рахунків. Будьте обачними!