У ЗУНУ підписали меморандум про співпрацю з Національним авіаційним університетом

У ЗУНУ підписали меморандум про співпрацю з Національним авіаційним університетом

Відбулося підписання меморандуму  про співпрацю між Західноукраїнським національним університетом та Національним авіаційним університетом.

На зустрічі були присутні проректор з науково-педагогічної роботи Віктор Островерхов, декан факультету економіки та управління Андрій Коцур, заступник декана ФЕУ Олександра Овсянюк-Бердадіна, завідувач кафедри маркетингу Тетяна Борисова, викладачі кафедри маркетингу, студенти ЗУНУ та НАУ.

Ректор ЗУНУ Оксана Десятнюк привітала усіх присутніх із Днем маркетолога, побажала наснаги та нових ідей для створення проєктів  у рамках співпраці між університетами.

Спілкуючись, заступник декана факультету економіки та бізнес-адміністрування НАУ Юлія Ремига та завідувач кафедри маркетингу Тетяна Борисова озвучили свої побажання щодо розвитку перспективних напрямків співпраці, основними з яких є:

організація і проведення наукових, науково-практичних семінарів, круглих столів та тренінгів, лекцій, лабораторних досліджень та наукових експериментів, симпозіумів;

організація та проведення заходів, які покликані сприяти культурному, інтелектуальному, духовному розвитку, а також отриманню знань серед здобувачів вищої освіти та учнівської молоді;

забезпечення інформаційного супроводження спільних проєктів та проєктів, які складають спільний інтерес;

Ректор класичного університету наголосила, що одним із перспективних напрямів проєктної співпраці між ЗУНУ та НАУ є дослідження впливу Штучного інтелекту на удосконалення маркетингової діяльності підприємств.

Після підписання меморандуму було проведено екскурсію до імерсивного мультифункціонального хабу. Під час огляду віртуальної лабораторії колеги обговорили спільну проєктну діяльність. Визначили, що потенціал застосування штучного інтелекту у маркетингу доволі широкий. Головною характеристикою приладів, які були продемонстровані у імерсивному хабі, є їх можливість постійного навчання та швидкої обробки інформації, накопичення знань для подальшого сприйняття та аналізу маркетингового середовища.

Перший модуль робіт, який заплановано у межах підписаного меморандуму, – робота над проєктом із написання технічного завдання створення віртуальних точок реалізації продукції з можливістю використання окулярів віртуальної реальності для тестування продуктів потенційними споживачами та прогнозування ринку.

Автор

Avatar

журналіст, газета "Наш ДЕНЬ"




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *