Подорожі у вільний час та ділові поїздки – важливе джерело доходу для готелів, авіакомпаній, малого та великого бізнесу, а також бюджету країни загалом. Сектор туризму може постійно змінюватися, в залежності від особливостей, Про початок повномасштабної агресії саме ця сфера постраждала найбільше. Як інфраструктура туризму адаптується до нових умов? Які у нас новини туризму? Які продукти можна вважати вигідними пропозиціями та як бізнес прагне компенсувати збитки? Поговоримо про це.
Майбутні перспективи туризму в Україні
Переродження українського туризму розпочалося. Сьогодні той час, коли дуже важливо займатися активним просуванням України та її туристичного потенціалу на міжнародний ринок. Необхідно будувати нові плани, залучаючи до розвитку міжнародних партнерів.
Внаслідок війни постало чимало завдань перед туристичною галуззю України та світу. Їх необхідно вирішувати сьогодні та дуже активно. Багато експертів одноголосно стверджують: відродження індустрії — те, про що вже треба задуматися. Що робити і які кроки зробити? Роль у цьому процесі відведена державі?
Стратегії адаптації до нових реалій туризму
1. Оцифрування – неминуче явище. Такі події, як пандемія Covid-19, лише підтверджують необхідність послідовного оцифрування будь-якого туристичного продукту. Вибрані це раніше компанії тепер пожинають плоди, а ті, хто обережно ставився до цифрової трансформації сьогодні, вже знають, що їм багато надолужити.
2. Хоча подорожувати онлайн неможливо, але покращити низку процедур за допомогою нових технологій – це кроки до покращення якості обслуговування клієнтів та підвищення рівня продажів.
3. Програми, призначені для індустрії подорожей, дозволяють віддалено обробляти будь-які операції, туристичного сектора, на кожному етапі процесу до та після продажу.
4. Створення мобільних додатків стає більш важливим на етапі самої подорожі і є картою та альтернативою паперовому путівнику, пошуковою системою ресторанів, де подають страви для людей з різними харчовими особливостями.
5. Створення додатків та платформ, які цінують платформи, що поєднують різні функціональні можливості: продаж, спілкування та поєднання різних елементів подорожі.
Важливим аспектом для утримання на ринку туризму є сучасність компаній з погляду обладнання та організації роботи. Багато компаній бачать необхідність посилити співпрацю з різною туристичною спеціалізацією (розміщення, транспорт, туристичний маркетинг). Спеціалізовані групи одержувачів, які очікують певний тип послуги або продукт, адаптований до їхніх очікувань, стають все більш важливими. Такі новини бізнесу у світі. Але здається необхідна достатня гнучкість та диверсифікація пропозиції.
