Антикорупційний сервіс «Пульс» – ефективний механізм взаємодії з платниками

Антикорупційний сервіс «Пульс» – ефективний механізм взаємодії з платниками

Протягом 2015 року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» від платників податків Тернопільщини надійшло 35 звернень, в тому числі до ДФС України – 6 звернень, ГУ ДФС та ОДПІ – 24 звернення, Тернопільської митниці – 5 звернень. Про це повідомили у відділі комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Із 24 звернень, адресованих органам ДФС в області, до ГУ ДФС в області, надійшло 20 звернень, Чортківської ОДПІ – 3 звернення, Тернопільської та Кременецької ОДПІ – по одному зверненню.

Найчастіше, звертаючись на сервіс «Пульс», громадяни цікавились питаннями щодо організації роботи територіальних органів ДФС – 11 випадків, подання податкової звітності та реєстрації податкових накладних – 5 звернень, організації роботи центрів обслуговування платників та системи електронного адміністрування ПДВ – 2 і 4 звернення відповідно. Не менш цікавими для платників були питання щодо реєстрації платником єдиного податку та проведення перевірки суб’єктів господарської діяльності.

Всі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадаємо, що «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном   (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *