Одним і з пріоритетних завдань служби зайнятості є сприяння працевлаштуванню особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. Переселенцям, які звертаються до центрів зайнятості Тернопільської області, надається весь спектр соціальних послуг – пошук роботи, участь в оплачуваних громадських та тимчасових роботах, інформаційні, консультаційні та профорієнтаційні послуги, для бажаючих розглядається можливість підвищення їхньої кваліфікації, професійної підготовки та перепідготовки, а також започаткування власної справи. Про це повідомили у п рес-служб і обласного центру зайнятості.
Переселенці мають доступ до загальнодержавної бази вакансій не тільки в межах одного міста чи району, а й інших регіонів країни. Інформацію про вакансії в центрах зайнятості можна отримати на стендах, через програмно-апаратні комплекси самостійного пошуку роботи, комп’ютери вільного доступу, які підключені до Інтернету. Також вони мають можливість відвідувати семінари з набуття навичок пошуку роботи, написання резюме, підготовки до співбесіди з роботодавцем тощо.
«Загалом, починаючи з 1 жовтня 2014 року і до жовтня 2016 -го , до базових центрів зайнятості Тернопільської області звернулись у пошуках роботи 511 осіб з числа тих, які отримали довідку про взяття на облік як осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або районів проведення АТО. 220 осіб працевлаштовані, 37 – проходили професійне навчання, 43 – були залучені до тимчасової зайнятості особи. На даний час на обліку у центрах зайнятості області перебува ють 28 переселенців, для яких продовжується пошук роботи», – повідомив директор обласного центру зайнятості Петро Химейчук.
27 березня 2015 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення соціального захисту внутрішньо переміщених осіб», згідно з яким 14 роботодавців області отримали компенсацію витрат на оплату праці за працевлаштування 15 зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб.