До уваги платників ПДВ щодо роботи електронного сервісу «Електронний кабінет платника»

До уваги платників ПДВ щодо роботи електронного сервісу «Електронний кабінет платника»

У рамках адміністрування податку на додану вартість в електронному сервісі «Електронний кабінет платника» (оновлена версія) платники мають можливість:

– отримати в режимі он-лайн дані реєстру платників ПДВ;

– надіслати в електронному вигляді заявку на реєстрацію платником податку на додану вартість, запит для отримання витягу з реєстру платників ПДВ;

– переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;

– зареєструвати податкові накладні та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

– користуватись сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (переглянути проведені операції в системі СЕА ПДВ та отримати інформацію про рух коштів на електронному рахунку).

Переглянути відеоінструкцію з користування ЕКП можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materi/2964.html. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *