Як зазначили у відділі електронних сервісів та звітності Тернопільської ОДПІ, з 5 вересня цього року для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно буде заповнювати нові форми реєстраційних документів.
Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 року №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм: реєстраційна картка (для юридичної особи); реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця); додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 2 вересня 2016 року включно.
Також у відділі поінформували, що переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі«Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.