Керівник Тернопільщини Степан Барна – на другому місці у рейтингу медійності: згадали 6428 разів (ІНФОГРАФІКА)

Керівник Тернопільщини Степан Барна – на другому місці у рейтингу медійності: згадали 6428 разів (ІНФОГРАФІКА)

За результатами моніторингу ЗМІ, проведеному проектом «Медіатека», очільник Тернопільської ОДА посів друге місце серед своїх колег за рівнем медійності. Степана Барну згадали в інформаційних повідомленнях 6428 разів.

34

19 грудня аналітики проекту опублікували на своїй сторінці у «Фейсбук» згадуваності очільників ОДА за 2016 рік. На їхню думку, губернатор сьогодні повинен не лише приймати важливі рішення, але й ефективно комунікувати з громадою. У тому числі, через ЗМІ.

Отже, д руге місце серед губернаторів 24 областей України посів голова Тернопільсокї ОДА Степан Барна. Його і м’я не лише активно з’являється в локальних і всеукраїнських інтернет-виданнях. Він активно використовує соціальні мережі в своїй промоції. Очільник Тернопільської ОДА комунікує зі своїми підписниками через особисту та публічну сторінки у «Facebook».

Сервіс  «Медіатека» спеціалізується на моніторингу та аналізу ЗМІ, надання адаптованих IT-рішень для створення персональної бази інформації онлайн- і офлайн-джерел, а також моніторингу та аналізі всіх типів соціальних медіа. Серед партнерів компанії – комерційні компанії, Кабінет Міністрів України, інтернет-видання «Телекритика» та багато інших.

Працівники проекту систематично проводять моніторинг інформаційного поля щодо згадуваності різних знакових подій і аналізують передумови її збільшення (наприклад, теоретичного повернення Криму, надання Україні безвізового режиму), політиків (Петра Порошенка, Міхеіла Саакашвілі, Надії Савченко) та найбільших гравців різних комерційних ринків.

 

Довідка

Результати сформовані при використанні системи моніторингу медіа «Медіатека», було досліджено понад 13 мільйонів повідомлень, із них 1,5 відсотків – стенограми ТБ, 0,7 – стенограми радіо, два відсотки – матеріали друкованих ЗМІ, 15,6 – повідомлення « Facebook », решта – сайти онлайн-видань та інформагентств.

Денис Старостін , проект «Медіатека» .

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *