Група російських кіберзлочинців за допомогою переглядів фейкової реклами щодня заробляла по $3-5 мільйонів. Про це заявила охоронна фірма «Whire Ops», повідомляє «Forbes». Російські хакери до дрібниць продумали аферу, створивши армію ботів із 1,5 мільярда роботів, кожен із яких був закріплений за американською IP-адресою. Їхня поведінка у Мережі була подібна до дій реальних користувачів. Злочинна схема називається «Methbot». Крім того, хакери створили копії шести тисяч найпопулярніших сайтів серед рекламодавців. Серед копій – сайти CNN, «The New York Times», Facebook, Yahoo, «Air France» тощо. Хакери продавали рекламу на сайтах-копіях за реальною вартістю, а їхні «розумні» боти переглядали на них рекламу. Таким чином рекламодавці отримували по 200-300 тисяч переглядів щодня, а власники фейкових сайтів, які розміщували у себе банери, – від $3 до $5 мільйонів. «Ми ніколи нічого подібного не бачили. Це просто неймовірно», – заявив директор «Whire Ops» Майкл Тіффані.