У Тернопільській ОДПІ нагадали, що платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також, за період хвороби, підтвердженої копією листка (-ів) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Однак, від сплати єдиного внеску за вказаний період підприємець не звільняється.
Інформація про період щорічної відпустки і терміни тимчасової втрати працездатності з обов’язком доданням копії листка непрацездатності – подається за заявою у довільній формі до податкової інспекції за місцем реєстрації.
Платники міста Тернополя й Тернопільського району подають відповідні документи у Центр обслуговування платників, який знаходиться за адресою: вул. Білецька, 1. Докладніші консультації за телефоном: 43-46-10. Про цеповідомили у відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ.