Все ще велика частина респондентів в Україні не бачить райдужних перспектив у роботі, вважає своє фінансове становище неблагополучним і вважає, що сьогодні не найсприятливіший час для покупок.
Про це свідчать дані Nielsen.
Збільшилася кількість тих українців, які вважають, що Україна перебуває в стані кризи. У першому кварталі 2016 року кризу помічають 97% респондентів, що на 2 п.п. більше, ніж в минулому кварталі. Стабільним залишається кількість тих респондентів в Україні (71%), які вважають, що країна не вийде з кризи в наступні 12 місяців.
Кожен третій українець (32%) в онлайн опитуванні заявляє, що у нього не залишається вільних грошей після покупки товарів першої необхідності (+5 п.п. в порівнянні з 4 кв. 2015).
Заощаджені гроші українці витрачають на одяг (30%) і виплату боргів (20%). Кількість тих, хто готовий відкладати заощадження, знизилося (-4 п.п. в порівнянні з минулим кварталом).
Кожного третього українця (38%) продовжує турбувати війна (-6 п.п. в порівнянні з минулим кварталом). Економіка, ціни на комунальні послуги і на продукти харчування – топ 3 причини стурбованості українських респондентів; і кількість таких стурбованих продовжує зростати. Для кожного п’ятого європейського респондента тероризм є головною причиною для занепокоєнь (22%). Збільшилася кількість респондентів в Європі, які переймаються через збереження робочого місця (+3 п.п. в порівнянні з минулим кварталом).