На «Пульс» надійшло вісім звернень від платників Тернопільщини

На «Пульс» надійшло вісім звернень від платників Тернопільщини

З початку року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» від платників податків Тернопільської області надійшло 8 звернень. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.

Найчастіше платники порушували питання щодо подання податкової звітності та реєстрації податкових накладних – чотири звернення, роботи органів ДФС – два, бюджетного відшкодування ПДВ і системи електронного адміністрування ПДВ – по одному зверненні.

Дзвінки на «Пульс» лунали від мешканців обласного центру, Зборівського, Лановецького та Бережанського районів.

Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадуємо, сервіс «Пульс» ДФС України це цілодобова «гаряча» телефонна лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники податків мають змогу повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back.

Автор




Схожі публікації

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *