2016 року 59 відсотків користувачів OLX заходили на сервіс з мобільних пристроїв. Найчастіше купували електроніку, одяг, взуття й дитячі товари. При цьому 40 відсотків речей були у вжитку, 60 відсотків товарів – у новому стані. Чверть усіх покупок здійснені в Київській області. Дані аналітиків OLX за результатами 2016 року також свідчать про ріст відвідуваності майданчика, збільшення числа нових оголошень і закритих угод. Про це повідомляє Оксана Венгровська , PR-менеджер OLX .
За минулий рік у сприйнятті українців OLX став стійко асоціюватися з онлайн-шопінгом. Як показало жовтневе дослідження GfK, онлайн-покупці обирають OLX першочергово для придбання найбільш затребуваних споживчих категорій – одягу, взуття, дитячих товарів.
За 2016 рік на ресурсі зареєструвалося 2,5 млн. нових продавців. Відвідуваність OLX за рік виросла на 16 відсотків .
У жовтні кількість переглядів сторінок побила лютневий рекорд – 3 мільярди й перевищила 4 мільярди . Найчастіше користувачі переглядали розділи про продаж одягу, взуття, дитячих товарів, електроніки, а також транспорту. За оцінками аналітиків, щомісяця майданчиком користується більше 8 мільйонів українців.
У 2016 ро ці продавці OLX опублікували 52 мільйони нових оголошень. Це – на 40 відсотків більше, ніж 2015 року. 60 відсотків оголошень пропонували вживані рачі, інші 40 відсотків – нові товари. Вартість усіх представлених товарів та послуг склала 4,8 трильйона гривень. Найбільше оголошень стосувалося одягу, взуття, товарів для краси та здоров’я – 26 відсотків від загального числа пропозицій. Активно продавали також дитячі товари й електроніку.
Купували найчастіше те ж, що й продавали – споживчі товари та електроніку. У споживчих категоріях з допомогою OLX було закрито біля 14 мільйонів угод.
Чверть продажів відбулося в Київській області. Активно купували також у Дніпропетровській області (11 відсотків від усіх закрити угод), Харківській (10), Одеській (7), Донецькій (6) та Львівській (5 відсотків ).
У 2016 ро ці відбулася зміна з точки зору платформ, з яких користувалися OLX. Якщо у 2015 -у з десктопу на OLX заходило 50 відсотків користувачів, то в 2016 році – 41 відсоток . Більше половини українців користувалося сервісом з мобільних пристроїв, переважно , з допомогою мобільного додатка OLX: 20 відсотків відвідувань прийшлося на мобільну версію сервісу, і 39 відсотків – на мобільний додаток.
Кількість завантажень мобільного додатка OLX на кінець 2016 року склала майже 9 мільйонів : Android – понад 6,6 мільйонів завантажень; iOS – більше 2,2 мільйони ; Windows Phone – 6200.
OLX – сервіс оголошень №1 в Україні. Українська база майданчика налічує понад 12 млн. оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 3 млн. нових пропозицій. У середньому нове оголошення публікується кожну секунду. Ресурс входить в топ-10 найпопулярніших сайтів серед українців за даними компанії Gemius (Fusion панель, листопад 2016). Кожен другий інтернет-користувач з України відвідує сервіс щонайменше один раз на місяць.