У січні-квітні цього року Центри обслуговування платників при об’єднаних державних інспекціях і їх відділеннях відвідали 166,6 тисяч платників податків, яким надано майже 33 тисячі адміністративних послуг.
Найактивніше зверталися у Центр обслуговування платників при Тернопільській ОДПІ, фахівці якого надали трохи більше 41 відсотка від загальної кількості адмінпослуг.
У структурі наданих адміністративних послуг найбільшу питому вагу займає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, яка була надана понад 15,1 тис. фізичним особам або 45,8 відсотків.
Також значну кількість послуг надано з реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 4320 (13 відсотків), надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 3638 (11 відсотків), реєстрації платників єдиного податку – 2930 (8,8 відсотків), реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 2310 (7 відсотків).
За безкоштовними посиленими сертифікатами відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізосіб-підприємців та громадян з початку року до працівників сектору реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України звернулися 4385 платників податків.
У залі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ виділене окреме місце з надання електронного сервісу «Інспектор-онлайн». У вівторок та четвер проводяться сеанси скайп-зв’язку з платниками податків з надання консультацій. Такою послугою у січні-квітні скористалися 55 платників податків, повідомляють у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.