Задля створення комфортних умов платникам податків при об’єднаних державних податкових інспекціях і їх відділеннях Тернопільщини функціонують 17 Центрів обслуговування платників, у яких надають правову податкову допомогу, оперативно приймають податкову звітність, надають адміністративні послуги.
Загалом з початку року Центри обслуговування платників відвідали 374 348 платників податків, фахівці ОДПІ надали 57 257 адміністративних послуг.
Як зазначає заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Надія Лопатинська, найпопулярнішою у структурі наданих адміністративних послуг залишається видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Таку послугу надано 33 757 фізичним особам, що становить 58,9% від загальної кількості наданих адмінпослуг.
Також значну кількість послуг надано з реєстрації книг обліку розрахункових операцій (4 607), реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (3 282), надання витягів з реєстру платників єдиного податку (3 567) та реєстрації платників єдиного податку (2 993).
У приміщенні ЦОП Тернопільської ОДПІ працівники відділу реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян. Послугами підрозділу з початку року скористалися 7 369 платників податків.
Крім того, у залі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ виділене окреме місце з надання електронного сервісу «Інспектор-онлайн». Двічі на тиждень (у вівторок та четвер) проводяться сеанси скайп-зв’язку з платниками податків з надання консультацій. Загалом за дев’ять місяців 141 платник податків проконсультувався онлайн. Про це повідомили у відділі організації роботи
Головного управління ДФС у Тернопільській області.