За два місяці 2016 року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» від платників податків Тернопільської області надійшло шість звернень. Відтак, до ГУ ДФС в області звертались чотири рази, а Козівська та Тернопільська ОДПІ отримали по одному зверненню. Про це повідомили у відділі комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області.
Фахівців сервісу громадяни запитували про організацію роботи територіальних органів, систему електронного адміністрування податку на додану вартість та бюджетне відшкодування цього податку, подання податкової звітності і реєстрацію податкових накладних.
Усі звернення, які надійшли на адресу органів Головного управління ДФС області, оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Нагадуємо, «Пульс» – це інтерактивний сервіс ДФС України, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.