Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», починаючи з січня 2017 року, значно розширено коло осіб, які зобов’язані щорічно до 1 квітня поточного року подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису, отриманий для виконання своїх службових обов’язків. У приміщенні Центру обслуговування платників Тернопільської ОДПІ працівники сектору реєстрації користувачів управління сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України надають послуги з безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян. Протягом минулого року фіскальна служба видала платникам регіону 10830 посилених сертифікатів електронного цифрового підпису. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.
У січні 2017 року спостерігався підвищений попит на отримання електронних ключів, пов’язаний із поданням звітності. Зокрема, у минулому місяці клієнтами пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів стали 1057 суб’єктів господарювання фізичних та юридичних осіб, а також держслужбовці.
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України надає послуги електронного цифрового підпису на безоплатній основі. Для цього необхідно звернутись до відокремленого пункту реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, буд. 1, 1-й поверх, каб. 122. Телефон для довідок: (0352) 23-53-61.
Ознайомитися з Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів можна на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру, де в розділі «Реєстрація користувачів» розміщено перелік реєстраційних документів (зразки їх заповнення) для кожної категорії платників податків та іншу корисну інформацію.
Варто зазначити, що для безперешкодного та комфортного отримання послуг електронно-цифрового підпису не потрібно відкладати візит до представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на кінець звітного періоду.
Окрім ДФС в області, ключі можна отримати безкоштовно: в АЦСК органів юстиції України у Тернопільській області за адресою вул. Білецька, 51, м. Тернопіль. В АЦСК державної казначейської служби України у Тернопільській області (бульвар Т.Шевченка, 3 та 39, м. Тернопіль; вул. Шевченка,15, м. Бережани; вул. Агнона, 3, м. Бучач; вул. В.Чорновола, 1а, м. Кременець; вул. С.Бандери 20, м. Чортків) та в Приват-24.