Згідно із п. 183.14 ст. 183 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) . форми реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації, а також положення про реєстрацію платників податку затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Відповідно до п. 5.3 р. V Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року №1130 (далі – Положення №1130), для анулювання реєстрації платник ПДВ подає до контролюючого органу за місцем перебування на обліку заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ.
Водночас нормами Положення №1130 визначено документи, які можуть надсилатися поштою, зокрема: рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ за формами №6-РПДВ та №7-РПДВ; рішення про виключення сільськогосподарського підприємства з реєстру суб’єктів спеціального режиму оподаткування за формою № 6-РРС; запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР; витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР).
Отже, надсилання поштою до контролюючого органу заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за формо ю №3-ПДВ Положенням №1130 не передбачено. Про це повідомили у відділі організації роботи Головного управління ДФС у Тернопільській області.