Купуючи новий ноутбук, онлайн-користувачі найчастіше обирають пристрої «Lenovo» діагоналлю 15-16,6 дюймів. Серед уживаних ноутбуків популярні комп’ютери Asus. Такі вподобання були в користувачів у 2016 році, згідно з даними аналітиків OLX.
Як повідомляють фахівці міжнародної дослідницької компанії «International Data Corporation» (IDC), за підсумками 2016 року український ринок комп’ютерів, разом із ПК і планшетами, збільшився на 17 відсотків. При цьому головним чинником зростання стали ноутбуки, поставки яких за три квартали 2016 року склали 447 тисяч штук, перевищивши показники аналогічного періоду минулого року на 96 відсотків.
Жвавий попит на ноутбуки підтверджують і дані сервісу оголошень OLX. З усіх проданих на OLX ноутбуків у 2016 році 5,1 відсоток були новими, а 94,9 відсотків – уживаними.
Переможцем рейтингу вживаних ноутбуків став «Asus» із результатом 20,3 відсотки від загальної кількості продажів уживаних ноутбуків у 2016 році. Друге місце посідає «Acer» (16,7 відсотків), на третьому «HP» (15,8 відсотків). Слідом за ним йдуть «Lenovo» (14 відсотків) і «Samsung» (7,7).
Серед нових ноутбуків перше місце за «Lenovo», на частку якого припало 25,2 відсотки продажів. На другому місці – «Asus» (20,4 відсотки), а завершує трійку лідерів знову «HP» (14,4 відсотки). За ними слідують «Apple» (11 відсотків) і «Acer» (9,7).
Топ-10 за підсумками 2016 року виглядає таким чином:
Топ-10 найпопулярніших уживаних ноутбуків у 2016 році (січень — грудень), за даними OLX
|
Топ-10 найпопулярніших нових ноутбуків у 2016 році (січень — грудень), за даними OLX
|
||||
1 | Asus | 20,3% | 1 | Lenovo | 25,2% |
2 | Acer | 16,7% | 2 | Asus | 20,4% |
3 | HP | 15,8% | 3 | HP | 14,4% |
4 | Lenovo | 14,0% | 4 | Apple | 11,0% |
5 | Samsung | 7,7% | 5 | Acer | 9,7% |
6 | Dell | 5,7% | 6 | Dell | 7,4% |
7 | Apple | 5,0% | 7 | Інша марка | 4,5% |
8 | Toshiba | 3,6% | 8 | Samsung | 1,9% |
9 | Інша марка | 2,1% | 9 | Toshiba | 1,7% |
10 | Sony | 2,0% | 10 | MSI | 1,6% |
До категорії «Інша марка», яка також входить до топу, користувачі найчастіше відносять маловідомі бренди, наприклад «Medio» й «Gericom».
Найпопулярнішими ноутбуками стали моделі з діагоналлю екрана 15′-15,6 ‘. На них припадає 57,8 відсотків угод від продажів нових ноутбуків та 63,2 відсотки від продажів вживаних.
61,9 відсотків користувачів, які купували нові ноутбуки на OLX у 2016, витрачали суму у межах 5000-8000 грн. Серед старих ноутбуків беззаперечними лідерами стали бюджетні моделі, вартістю до 5000 грн. Їхня частка становить 92,25 відсотків від усіх угод по неновим ноутбукам. Про це повідомила Оксана Венгровська, PR-менеджер OLX.
Довідка
OLX (раніше Slando) – сервіс оголошень №1 в Україні. Українська база майданчика налічує понад 12 млн. оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 3 млн. нових пропозицій. У середньому нове оголошення публікується кожну секунду. Ресурс входить в топ-10 найпопулярніших сайтів серед українців за даними компанії Gemius (Fusion панель, листопад 2016). Кожен другий інтернет-користувач з України відвідує сервіс щонайменше один раз на місяць.