В управлінні обслуговування платників Тернопільської ОДПІ пояснили, скільки часу зберігаються справи платників податків. Фахівці зазначили, що Наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 затверджено Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів (далі – Перелік).
Відповідно до статті 291 р. І Переліку облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання.
Особові рахунки платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років. Це передбачено статтею 292 вказаного Переліку.
Однак, слід зазначити, що обчислення строків зберігання документів проводиться з 1 січня року , який іде за роком завершення їх діловодством.
Наприклад, обчислення строку зберігання справ, завершених діловодством у 2014 році, починається з 1 січня 2015 року, повідомляють у відділі організації роботи Тернопільської ОДПІ.